Avatar billede chemunga Nybegynder
19. februar 2001 - 16:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Brug af Java class i XML

Hvis jeg med XML hiver nogle data ud af en IBM DB/2, med cocoon XSLT processor, og behøver en beregning på disse data via en java class. Hvordan importerer jeg så denne class eller får tilgang til den?
Avatar billede gandalfthewhite Nybegynder
19. februar 2001 - 17:05 #1
Måske skulle du prøve at stille spørgsmålet i et java forum. Der er måske bedre chancer for et svar.
Avatar billede chemunga Nybegynder
19. februar 2001 - 19:05 #2
Tjaaa.. der har jeg prøvet. Men siden teknologien er så ny er der ikke så mange der har et godt svar. Og det her hedder vel eksperten af en eller anden grun :O)
Avatar billede gandalfthewhite Nybegynder
19. februar 2001 - 19:34 #3
Jeg kender da lidt til xml, men java classer kan jeg desværre ikke hjælpe til med.
Eksperten er nok gået hjem for idag ;-)
Avatar billede chemunga Nybegynder
19. februar 2001 - 21:08 #4
tjaa.. har vist også fundet ud af det:

<xsp:structure>
      <xsp:include>dir.klasse</xsp:include>

det var vist det

:O)