Avatar billede ff Nybegynder
16. juni 2004 - 17:54 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Kan jeg lave direkte link til video

Hos Citroen har de nogen flotte sider om div. modeller.
Jeg har f.eks. lavet link til http://www.citroen.dk/model.asp?mid=15
og det fungerer udmærket.
Mit spørgsmål går på om jeg kan linke direkte til den video, som er nederst på siden,
linket ligger i teksten: Se også Citroën C3 minisite
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. juni 2004 - 17:57 #1
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. juni 2004 - 17:58 #2
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. juni 2004 - 17:59 #3
Men jeg tror du skal spørge Citroen om lov først, da der sikkert er copyright på.
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. juni 2004 - 18:07 #4
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. juni 2004 - 18:07 #5
Men jeg tror du skal spørge Citroen om lov først, da der sikkert er copyright på. <--- tror ikke de har noget imod noget gratis reklame :]
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. juni 2004 - 18:08 #6
Avatar billede thedeathart Nybegynder
16. juni 2004 - 18:33 #7
nej, sikker ikke . Men så kan der jo heller ikke være noget galt i at sende dem en høflig email.

og jeg tror at 'ff' godt kan finde ud at at lave <a href=""></a>  drogbar.
Avatar billede ff Nybegynder
16. juni 2004 - 18:44 #8
takker > thedeathart & dorgbar
Jeg tænkte faktisk først på den nederste mulighed. Den som hedder: "Se også Citroën C3 minisite"
Er det måske ikke muligt ?
Jeg skal nok ikke glemme copyright :)
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. juni 2004 - 18:51 #9
ved ikke lige hvad du vil :]
Avatar billede dorgbar Nybegynder
16. juni 2004 - 18:53 #10
og jeg tror at 'ff' godt kan finde ud at at lave <a href=""></a>  drogbar.<-- :]havde ikke set du havde posted linket højere oppe :]
Avatar billede ff Nybegynder
16. juni 2004 - 19:01 #11
Takker gåden er løst