Avatar billede uniset Nybegynder
16. juni 2004 - 15:54 Der er 2 kommentarer

netværk

Leger lidt med tanken om at bruge en Ipaq pda som musik afspiller i stuen. Dette kræver dog en netværks adgang til mit lokale netværk. Meningen er at man skal kunne trække playlist mp3 etc. fra et shared netværks drev. Er der nogen der om dette kan lade sig gøre.
Avatar billede kenp Novice
16. juni 2004 - 19:49 #1
du kan f.eks. bruge VLC (video lan til at streame det for dig!)
Avatar billede dennisbj Nybegynder
17. juni 2004 - 13:10 #2
ja det er bare og lave et netværk med bluetooth eller wifi også lave et lan...

Eller du kunne gøre som mig har sat min computer til alt hifi i stuen og bruger så remote amp til og styre mp3 og volume, bruger remote desktop til pceren hvis jeg skal mere end lige skifte track, bla til og aktivere min tv out, også bruge Rudeo Control til og styre Micro$hit media player 9 og dens videoer