Avatar billede roughneck Nybegynder
19. februar 2001 - 15:47 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

outlook express

hvis man kommer til at lukke kontaktpersoner nederst i venstre hjørne af outlook express på krydset i det lille windue, hvordan får man det så frem igen
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
19. februar 2001 - 15:50 #1
klikker på view oppe i menuen og vælger contacts (så vidt jeg husker)

mvh
Kim Rosgaard
http://www.tdaugaard.dk/fotx/showuser.asp?user=kimrosgaard
Avatar billede hotpop Novice
19. februar 2001 - 15:50 #2
Vis - layout - sæt vinge i kontaktpersoner.

Hotpop
Avatar billede hotpop Novice
19. februar 2001 - 15:50 #3
6 sek. for sent. ØV!
Avatar billede hotpop Novice
19. februar 2001 - 15:51 #4
kimrosgaard>> tæt på...
Avatar billede roughneck Nybegynder
19. februar 2001 - 16:04 #5
tak for det hotpop det virkede sku du får alle 100 point
Avatar billede krusell Nybegynder
19. februar 2001 - 18:03 #6
Øhm, hvorfor giver du 100 point for det her?
Bare fordi du ikke selv gider sætte dig ind i programmet...
15 = let
30 = normalt
60 = svært
3,3 x svært = Meget svært....
Avatar billede hotpop Novice
20. februar 2001 - 10:16 #7
Det er mandens point, som han selv råder over. Hvor meget han vil give for sådab et let svar er vel hans egen beslutning.
P.s. Ang. 15 = let
          30 = normalt
          60 = svært
Er jo kun Ekspertens retningslinier, Ikke sandt?
Avatar billede krusell Nybegynder
20. februar 2001 - 16:05 #8
Jo det rigtigt nok.
Så synes jeg bare til en anden gang, at man ikke skal overdrive.
For hvis, han giver 100 for det her, hvad giver han så ikke for et, hvor man skal tænke sig om? Og trods alt, står der jo, at man skal tage point\'ne og pointsystemmet seriøst og det synes jeg ikke helt det er her, når der nu er nogle rettelinjer, man kan rette sig efter (hehe)
Men tillykke med point\'ne :-)
Skal følge med næste gang han stiller et spørgsmål, så kan man måske rykke en plads eller to op...