Avatar billede slasher_x Novice
16. juni 2004 - 15:14 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Valg af RAM

Hej! Jeg har planer om at investere i nogle nye RAM og vil derfor lige høre jeres mening..

Hvad kan bedst betale sig at købe, hvis jeg skal have den bedste ydelse og måske clocke lidt:

1: Kingston HyperX 1 stk. 512 MB
DDR SDRAM / DIMM 184-PIN / PC3200 / 400 MHz / 5 ns / 2.6 V / CL2 / Pc / Guld Belægning / Ikke buffer

2: GeIL Golden Dragon 1 stk. 512 MB
DDR SDRAM / DIMM 184-PIN / PC3200 / 400 MHz / 2.5 - 3.1 V / CL2 / Pc

Jeg har ikke det store kendskab til GeIL, så jeg ville lige høre om det kan betale sig at købe dem?
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
16. juni 2004 - 15:16 #1
Jeg har hørt at Kingston skulle være de bedste på markedet... osse i tests...
Avatar billede venturer Nybegynder
16. juni 2004 - 15:17 #2
Jeg ville vælge kingston fordi det ER et godt mærke og i det her tilfælde også fordi den skal have færre volt (mindre varme).
Avatar billede venturer Nybegynder
16. juni 2004 - 15:18 #3
Det kan dog diskutteres om det ligefrem er de beste. Corsair og Crucial er vist også blandt kandidaterne til bedste ram. Kingston er dog klart de bedste til prisen :)
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
16. juni 2004 - 15:19 #4
Har selv købt Kingston.... dog ikke så hurtige som dem der... men de kører sgu godt... og ER overclock ca. 30%.... hehe
Avatar billede deadmez Nybegynder
16. juni 2004 - 15:20 #5
du skal da ha kingston... det er klart de bedste der er på markedet
Avatar billede slasher_x Novice
16. juni 2004 - 15:21 #6
I kender måske til nogle RAM tests som jeg kan kigge lidt på!
Avatar billede slasher_x Novice
16. juni 2004 - 15:27 #8
er der slet ikke nogen som kan anbefale Geil?? Jeg hører en masse godt om Kingston, men vil gerne gerne have et par kommentarer til Geil....Anybody!!!
Avatar billede rasser65 Nybegynder
02. juli 2004 - 20:39 #10
Hej bare for og blande mig men hva med Muskin og OZC ram