Avatar billede sugemallen Nybegynder
16. juni 2004 - 14:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Ny profil i outlook 2003

Software: sbs2003 standard med outlook 2003 klienter

Når jeg opretter en ny profil i outlook 2003 og vælger check names så kommer den med "ugyldigt bogmærke/Invalid bookmark"
Jeg har prøvet og skrive server & brugernavn korrekt uden check names, det er det samme problem. Problemet opstår hos alle klienter.
Der ligger en outlook profil og kører på serveren og her virker det fint.

Er det en database fejl i exchange eller??

Håber der er andre som har haft lignende problem, jeg kan jo slet ikke oprette nye brugere såfremt det ikke virker!
Avatar billede zepierre Nybegynder
16. juni 2004 - 16:14 #1
Prøv evt. at skrive IP-adressen på serveren, mit gæt er, at det er DNS-opslaget, som fejler.

Held og lykke
Avatar billede sugemallen Nybegynder
17. juni 2004 - 08:28 #2
Det kan jeg heller ikke :o(
Avatar billede sugemallen Nybegynder
30. juli 2004 - 08:17 #3
Det var en fejl i casched exchange mode! Lidt mærkeligt fordi hvis jeg slog det fra og til igen så virker det!