Avatar billede ahumle Nybegynder
16. juni 2004 - 12:50 Der er 4 kommentarer

Filoverførsel med Messenger

Hejsa

Jeg har Messenger, og har ingen problemer med at modtage filer fra andre.

Men når jeg sender, går det galt, og den melder fejl.

Jeg sidder ikke bag en fire-wall, og har forsøgt at nedtone mine sikkerhedsindstillinger (det skal dog siges at jeg ikke er en haj til den slags).

Nogen der ved hvad der kan afhjælpe dette problem? Jeg har Windows XP.

På forhånd tak.

ahumle
Avatar billede steffansp Nybegynder
16. juni 2004 - 12:50 #1
Bruger du msn messenger?
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. juni 2004 - 12:54 #2
har du forsøgt at geninstallere din messenger-service, eller bare at opdatere den??
Avatar billede mons73 Nybegynder
16. juni 2004 - 12:58 #3
Det kan jo også tænkes at det er modtagerens sikkerhedsindstillinger der er problemet.... er det til alle, eller bare til en enkelt at problemet opstår?
Avatar billede ahumle Nybegynder
16. juni 2004 - 19:12 #4
steffansp: yep, MSN Messenger

ferdinand.k: jeg har forsøgt nogle gange, men jeg kan da prøve igen

mons73: det sker uanset hvem jeg forsøger at sende til.

ahumle