Avatar billede kiss Nybegynder
16. juni 2004 - 11:09 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Manuel ændring af filnavnet i Canon Digi IXUS

Jeg har et IXUS 500. og har ved en fejl ændret tælleren så den er gået på nul. Jeg har flere tusind billeder liggende, som alle er nummeret fortløbende (fra 0 til ca. 7000) Nu er min tæller røget på nul, og jeg kan derved komme ud for at jeg kommer til at overskrive billeder, Jeg vil gerne ændre nummersystemte så det igen løber fra ca. img_7000.jpg o.s.v. Men hvordan gør jeg det? (uden at skulle tage 7000 nye billeder)
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. juni 2004 - 16:28 #1
prøv på dpreview.com hvis der intet svar kommer her
Avatar billede kiss Nybegynder
05. juli 2004 - 08:48 #2
CANON support oplyser at det er umuligt... - de gider sikkert bare ikke forklare det. Jeg løser det ved at låne en kollegas CF-kort hvor der er taget ca. lige så mange billeder, så må jeg vel manuelt selv sørge for at nå op på det ønskede antal billeder.