Avatar billede je79ayps Novice
16. juni 2004 - 08:23 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

POP3 webmail med flere adresser

Normalt bruger jeg http://mailkalender.tdcmobil.dk, men den lukker om en måneds tid, så nu søger jeg et alternativ. På adressen kan man både sende sms samt mail fra flere forskellige POP3 adresser - virkelig en fremragende side.

http://mail.tdconline.dk kan man aflæse 5 stk. POP3 konti. Problemet er bare at når jeg besvarer mails sendt til de forskellige adresser kan jeg kun besvare med min TDC e-mail adresse og det er ikke så fedt.

Findes der andre gratis alternativer hvor man kan samle sine POP3 konti og også besvare med disse?
Avatar billede freespace Nybegynder
16. juni 2004 - 11:00 #1
www.yahoo.dk/mail kan man også tilmælde flere pop3 adresser, men kan ikke huske om det giver samme problem som du nævner oppe med TDC. Men det er da vær at prøve...
Avatar billede je79ayps Novice
17. juni 2004 - 10:59 #2
Jeg har lige prøvet og det er det samme...
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 20:21 #3
det er fordi du ikke har 5 kontier det er aliaser tror du ikke på det så send en mail til dit kundenummer@....dk
Avatar billede je79ayps Novice
21. juni 2004 - 13:30 #4
Jeg har 5 domæner, så det er ikke alias.
Avatar billede je79ayps Novice
23. juni 2004 - 13:19 #5
Fandt www.pop3now.com som kan.