Avatar billede jenzahr Nybegynder
16. juni 2004 - 01:01 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvilket billedebehandlingsprogram?

Hej...

Jeg vil gerne vide hvilket billedebehandlingsprogram der er best at anskaffe. Det skal være et program hvor der er mange muligheder i, da jeg kommer til at bruge det meget fremover
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. juni 2004 - 01:03 #1
Adobe Photoshop er min favorit til fotos.

Men måske skal du lige præcisere hvad du mener med "billed"?
Avatar billede laxie Nybegynder
16. juni 2004 - 01:03 #2
Adobe photoshop  Helt klart
Avatar billede laxie Nybegynder
16. juni 2004 - 01:03 #3
argggggg :P
Avatar billede strych9 Praktikant
16. juni 2004 - 01:05 #4
Til web grafik kan du kigge på nogle lidt billigere alternativer som feks Macromedia Fireworks MX som også er glimrende.
Men hvad skal du bruge det til? Gøre feriebillederne pænere? Tegne sjove figurer? Lave raster grafik fra bunden?
Avatar billede chili17 Nybegynder
16. juni 2004 - 01:14 #5
Det bedste til prisen er helt klart Paint Shop Pro
Avatar billede jenzahr Nybegynder
16. juni 2004 - 01:16 #6
Prisen er ligemeget, for jeg er ikke den der kommer til at betale. Det skal være det bedste program med flest muligheder
Avatar billede chili17 Nybegynder
16. juni 2004 - 01:21 #7
Så er det Photoshop CS
Avatar billede Kengun Praktikant
16. juni 2004 - 07:09 #8
...men www.gimp.org har da også mange muligheder og så er det helt GRATIS ;)
Avatar billede strych9 Praktikant
16. juni 2004 - 12:02 #9
kengun-> Benytter du the gimp??