Avatar billede 99c09 Nybegynder
16. juni 2004 - 00:11 Der er 4 kommentarer

Lyd i mediaplayer er væk?

Hallo hvad en i helvede betyder det når media som det eneste af alle de afspillere jeg har installere siger ;

"Windows Media Player cannot play the file because there is a problem with your sound device. There may not ba a sound device installed on your computer, it may be in use by another program, or it may be functionioning properly"

jeg har ikke slettet eller installeret noget i lang tid og pludselig siger den dette her... er der andre der har haft dettte tilsyneladende uforklarelige problem?...

Jeg kan ikke afspille mp3 eller wma i mediaplayeren selvom jeg har installeret specifikke codecs til det? men video kører fint?!!....
Avatar billede milter Ekspert
16. juni 2004 - 17:54 #1
Skal det forstås sådan, at du har mange forskellige afspillere installeret på din maskine, og at de andre virker? Hvis du har det, kan det være en af de andre, som har ændret nogle indstillinger. Medieafspillere elsker at slå alle andre afspillere fra, hvis de kan slippe godt fra det. Det lyder, som om en anden afspiller starter op når Windows starter. Bruger du seperat lydkort eller indbygget lyd fra bundkortet?
Avatar billede 99c09 Nybegynder
17. juni 2004 - 11:02 #2
undskyld den lange svartid... jeg bruger USB lydkort?
Avatar billede milter Ekspert
17. juni 2004 - 13:04 #3
Har du andre afspillere, såsom Winamp, Quicktime, Realplayer eller andre, og hvis du har, virker de så? Har din WMP virket ok tidligere?
Avatar billede milter Ekspert
17. juni 2004 - 13:13 #4
En ting mere. Kan du afspille andre typer lydfiler, f.eks. .wav, eller er det kun mpe og wma?