Avatar billede -php- Nybegynder
15. juni 2004 - 18:30 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Til alle exp brugere!

Hvordan kan det være mit spg: http://www.eksperten.dk/spm/510145 ikke kommer over i siden hvor der står Nyeste Spørgsmål?
Avatar billede snaptil Nybegynder
15. juni 2004 - 18:33 #1
jeg kan se det når jeg trykkker spørgmålsoversigt... her plejer de nyeste at frem træde
Avatar billede resten Nybegynder
15. juni 2004 - 18:33 #2
Fridebat og spørgsmål under eksperten kommer ikke under nyeste.
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 18:55 #3
resten> Hvad mener du med "Fridebat og spørgsmål under eksperten kommer ikke under nyeste." ?
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 18:57 #4
-php-> jeg kan se dit spm, i spmoversigten..

Det er dog ikke altid, at spmoversigten viser de 5 "nyeste" spm.. nogen gange er den allernyeste kun i "top 5".. den vises ikke i spmoversigt.. først når den ikke længere er den nyeste (eller muligvis i hele "top 5")..
Avatar billede Slettet bruger
15. juni 2004 - 18:58 #5
Spm. ligger under Diverse > Fri debat, og dermed vises det ikke i "nyeste spørgsmål"

:)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
15. juni 2004 - 19:10 #6
hmmm... det er da en dårlig ide. Selv spm i Fri Debat og Eksperten kategorierne, er spm som er/kan være vigtige.
Avatar billede strych9 Praktikant
15. juni 2004 - 19:17 #7
Ja i fri debat finder man jo yderst vigtige og relevante spørgsmål som feks dette her: http://www.eksperten.dk/spm/510138

hehe...
Avatar billede ahave Nybegynder
15. juni 2004 - 19:29 #8
Jeg vil give thesurfer ret. Katagorierne findes på eksperten, derfor bør de da også dukke op.
Avatar billede -php- Nybegynder
16. juni 2004 - 15:42 #9
Tak!