Avatar billede specialty Nybegynder
15. juni 2004 - 17:41 Der er 4 kommentarer

PHP/MySQL deltidsjob for studerende

Hej,

Vi søger en deltidsansat til hjælp med videreudvikling og velligeholdelse af vores side www.tvguide.dk m.m. Du skal kunne programmerer i PHP og MySQL, samt skal du kunne gøre brug af Photoshop... Lønnen vil blive aftalt ved en jobsamtale.

Arbejdet vil foregå på vores lokation, Læderstræde 14 i København, lige ved Amagertorv. Arbejdet vil foregå 2/3 gange om ugen i nogle timer.

Starttidspunkt: snarest muligt!

Send venligst ansøgning og CV til info@tvguide.dk. Fortæl gerne hvad du ellers har lavet på Internettet, gerne med eksemplar.

Med venlig hilsen

Nicolai Dalsgaard
Publishing Aps
Avatar billede mundlort Nybegynder
16. juni 2004 - 08:57 #1
Jeg har lige sendt mail.
Avatar billede iumentum Nybegynder
17. juni 2004 - 15:45 #2
Har osse sendt en i tilfælde ovenstående eventuelt ikke fungere
Avatar billede mundlort Nybegynder
17. juni 2004 - 16:54 #3
hmmm.... går ikke ligefrem stærkt med at få et svar
Avatar billede voirsous Nybegynder
17. juni 2004 - 18:12 #4
hvad vil i tro man cirka vil kunne tjene pr. uge?