Avatar billede mryom Nybegynder
15. juni 2004 - 14:17 Der er 7 kommentarer

FTP hastigheds probs

Hey Eksperter

Problemmet er at hastigheden på min ftp er for langsom, over lan(internt i bebyggelsen) ca 4MB/s, men til vennerne osv. ligger de tit under 50KB/s (gns. 25KB/s)... Hvilket er for langsomt i forhold til at jeg har en 34Mb/s inet forbindelse og de fleste af mine venner har 2Mb/s.

Men jeg køre med BulletProof FTP server, på en Athlon 2000+, med 1024MB, det skal også lige nævnes at jeg bruger Sygate Firewall på min com, men har jeg ikke noget HW imellem mig og omverdenen!

Håber i kan hjælpe evt. hvis i kender til et prog der er hurtigere/bedre optimeret

  mryom
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
15. juni 2004 - 14:20 #1
Hvis dine venner uploader til dig og kun har 256 kbit i upstream, så giver det sig selv.

Flere informationer behøves.
Avatar billede mryom Nybegynder
15. juni 2004 - 14:22 #2
Ned de dl'er... Jeg har severen kørende og de dl'er fra mig!
Avatar billede mryom Nybegynder
15. juni 2004 - 14:25 #3
Det er kun download fra mig vi snakker om ikke noget med upload gøre....

Hva vil du ellers vide ???
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
15. juni 2004 - 14:57 #4
Well så må du have fat i din udbyder. Du må sikre dig at du ikke har en flaskehals af en art længere ude i netværket.
Avatar billede morten_leth Nybegynder
15. juni 2004 - 15:16 #5
hmmm... så vidt jeg husker kan man også sætte (er sat manuelt op) bulletproof op til at max dl rate... max dl upload...
Avatar billede mryom Nybegynder
15. juni 2004 - 16:48 #6
#®azzer® har tjekket min hastighed ingen probs der den er helt fin!

#morten_leth ja det kan man men det har jeg ikke ingen begrændsninger slået til over hoved
Avatar billede mryom Nybegynder
20. juni 2004 - 17:27 #7
ingen ideer ?!?!!?!?