Avatar billede elites Nybegynder
15. juni 2004 - 09:08 Der er 6 kommentarer

Printer driver

Hejsa
Jeg vil gerne høre om nogen herinde vil være i stand til at lave en printerdriver, der printer et givent document i pdf og så ligger dette i et bestemt sted på et netværksdrev!

Mere info kan gives.

Mvh. Henrik
Avatar billede deadmez Nybegynder
15. juni 2004 - 09:17 #1
du kan bruge et program der hedder Cutepdf printer.. den har de funktioner du skal bruge... og det er gratis så vidt jeg husker..
Avatar billede elites Nybegynder
15. juni 2004 - 09:26 #2
Så vidt jeg kan se er det ikke en printer driver! Det skal være sådan at man kan gemme sit worddocument i pdf eller et hvilket som helst andet udskrivnings document.

Kan cutepdf det?

Mvh. henrik
Avatar billede deadmez Nybegynder
15. juni 2004 - 09:34 #3
dette program opretter en virtuel printer som så kan "skrive" data ud i en pdf fil... så bare rolig.. jeg har testet det..

du skal bare skrive ud til den printer som programmet her opretter.....

det kan forresten findes inde på www.download.com
Avatar billede elites Nybegynder
15. juni 2004 - 10:25 #4
Det koster desværre en formue... ca. 200000 hvis 400 brugere... he he.. så ikke godt nok...
Avatar billede deadmez Nybegynder
15. juni 2004 - 10:43 #5
Avatar billede elites Nybegynder
15. juni 2004 - 11:25 #6
Undskyld.. ja min fejl...

Hvor kan jeg fortælle driveren, hvilket biblotek den skal skrive i...
DVS.. så den automatisk starter i dette bibliotek..

Hvis man kan det.. så er det vidst det jeg skal bruge..

Mvh. Henrik