Avatar billede proxis Nybegynder
14. juni 2004 - 18:57 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows XP Setup / Bootfejl

Jeg har installeret Windows XP pro på min computer også skulle jeg hjælpe en med at formatere og indstallere Windows XP på hans harddisk så han kom med sin harddisk og vi installerede Windows XP på hans harddisk via min computer hvilket medførte at når jegt starter spørger den om jeg vil starte Windows XP elller Windows Setup.

Hvordan fjerner jeg Windows Setup?
Avatar billede hcma Novice
14. juni 2004 - 19:05 #1
virkede hans hd med install på din pc ??
Avatar billede proxis Nybegynder
14. juni 2004 - 19:11 #2
ja...

det er min der er træls....
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. juni 2004 - 19:23 #3
det er boot.ini den der skal rettes..

højreklik på denne computer/avanceret/start og genoprettelse/rediger, fjern den ønskede start..O)

Hvis alt går galt, kan du starte op på cd´en, og trykke R, 1. gang den spørg om den skal lave en repair, derefeter skriver du>
Bootfcg /rebuild
Avatar billede proxis Nybegynder
14. juni 2004 - 20:01 #4
Tak
Avatar billede proxis Nybegynder
14. juni 2004 - 20:02 #5
Det første virkede... Tak...
Avatar billede bartfreak Nybegynder
14. juni 2004 - 20:02 #6
virker det..O)
Så smider jeg lige et svar.