Avatar billede boffy_vs Nybegynder
14. juni 2004 - 17:03 Der er 2 kommentarer

Hvordan logger man ind på det nye www.mail.tdconline.dk

Gennem en Ipaq og en t68i har jeg gennem længere tid brugt mail.TDConline.dk til at læse noget mail-haløj. Nu har TDC i midlertid ændret deres interface, så min iPaq ikke kan vise login korrekt. Er der nogen der kender en løsning til problemet?

Kan man finde et login der virker andetsteds, eller kan man selv lave en side der logger ind på deres side.

PS. Selvfølgelig er det indbyggede mail-program i PocketPc2002 lettere at bruge, men i mit tilfælde er det bare ikke en mulighed. (lang historie)
Avatar billede ffn Nybegynder
20. juni 2004 - 00:29 #1
ring til dem
Avatar billede mula Nybegynder
22. juni 2004 - 18:06 #2
hmm mener at huske at tdc har lukket for port 25 for deres email-servere.
når du går på internettet er det så med tdc som udbyder?
ellers tror jeg at det kunne være løsningen dvs ringe op til til internettet via tdc og din ti68
men ellers ring til support som forslået
håber det hjælper
mvh
munir