Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:07 Der er 23 kommentarer

pc genstarter stadig

Jeg mangler stadig hjælp...

ud over dette:
http://eksperten.dk/spm/498078

har jeg kørt mcafee virus scanner, og et spyware program jeg ikke kan navnet på, en sasser fjerner, og en anden virus scanner... INTET RESULTAT
Avatar billede jps6kb Novice
14. juni 2004 - 15:17 #1
... giver den nogen form for indikation om at den genstarter eller er det bare så'n puff ??
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:18 #2
puff ;-)
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:32 #3
Luk lige et af dem inden du opretter et nyt.

Hvis du vil have hjælp må du lige hjælpe lidt til. At sige puff gør ikke lige man kommer videre vel!
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:35 #4
slap af... jeg blev spurgt om det var med varsel eller om det bare var puff???
fordi man er sur over at ens computer går ned kan man vel stadig også havde en humoristisk sans...

med hensyn til den anden tråd havde jeg på fornemmelsen af at der var en der prøvede og hjælpe... og HVIS han nu stadig er igang er det lidt fejt at lukke tråden
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:42 #5
Det er bare lidt svært at arbejde med to spørgsmål. Måske burde du give dem en chance i den første tråd inden vi prøver noget her. De ventede øjensynligt på du gav lyd så de kunne komme videre.
Desuden mangler vi lidt spec på hvilket system der er så som styresys o.s.v.

Dit problem kan skyldes alt fra PSU - grafikkort - RAM o.s.v.

Har du testet med andre RAM - PSU eller grafikkort?

Står der fejl i enhedsorienteringen?
Forsøgt at stoppe den fra at genstarte

start>kontrolpanel>system>advanceret>indstillinger for start og genoprettelse fjern fluebenet ved genstart automatisk
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:44 #6
har ikke testet ram-psu eller grafikkoirt da jeg ikke aner hvad jeg skal gøre...
kan ikke se hvarfor et svar jeg skal give dem, og prøver lige om et par sekunder det du forslår
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:45 #7
Kommentar: john_stigers

prøvede du det john stigers foreslå her??
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:46 #8
nej men har kørt andre spion programmer
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:47 #9
Hvis ikke du gør det de beder dig om hjælper det jo ikke meget vel
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:50 #10
nej, men jeg gjorde det andet, og det lød for mig som om at det var en specifik undersøgelse og det andet var en bred undersøgelse der OGSÅ dækkede det område
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:53 #11
Jammen det er lidt svært når du ikke selv deltager i problemet som vi beder dig om ikke sandt :-)

Når du ikke selv kan løse fejlen må du tage mod den hjælp du modtager herinde. Det hjælper jo ikke meget jeg siger du skal trykke A på tasteturet og så så trykker B vel
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:54 #12
nej... men vil lige understrege at jeg FØRST blev bedt om at trykke B... men kan se din pointe
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:57 #13
Prøv nu at gøre som de beder dig om i det andet spørgsmål og lad dem prøve de de mener hjælper. Derefter tager jeg fat her hvis det ikke hjælper
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 15:58 #14
okay deal
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 15:59 #15
Super :-)

Jeg skal nok hjælpe bagefter
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 16:06 #16
så kører den... Men hvorfor var der hak i genstart computer???
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 16:08 #17
tja er der ofte :-)

Men der er en grund til den genstarter og den burde du finde udaf hvad er.

fik du svar nok for så smider jeg et svar??
Avatar billede h_jensen Nybegynder
14. juni 2004 - 16:09 #18
den lukkede da jeg søgte efter problemer???
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 16:10 #19
http://expfaq.1go.dk/
http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar

Da du er ny herinde siger jeg da velkommen til. Du bør læse lidt her - så er du godt igang med at blive en god bruger herinde.

Fik du svar nok bør du også lukke det andet omkring dette emne
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 16:11 #20
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=h_jensen&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

nej du har stadig 3 udaf 3 mulige åbne. Er der ikke smidt et svar i dem kan du bede dem du mener der skal have point - om at smide et svar.

Derefter markere du navnet i boksen til venstre og trykker acceptere
Avatar billede ird Praktikant
14. juni 2004 - 16:42 #21
Smuttede du??
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2004 - 20:21 #22
hmmm.... nu har jeg kommenteret i http://eksperten.dk/spm/498078 - så må vi se om spørger kan finde ud af at samarbejde....
Avatar billede ird Praktikant
16. juni 2004 - 16:15 #23
Fik opretter svar nok her???