Avatar billede apocryphal Nybegynder
14. juni 2004 - 14:05 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

WMI til måling på netkort

Hey hey.

Jeg vil forsøge at måle hvor mange bits / sekundt mit netkort sender i C#... Jeg skulle mene at dette er muligt med WMI Frameworket.

Jeg er bare ikke istand til at finde en brugbar klasse. Dette er muligvis ikke det rigtige sted at spørge, men hvordan kan jeg få systemet til at liste alle de ManagementClass'er systemet stiller tilrådighed?

Jeg har forsøgt at finde noget på MSDN, men uden held :/

En søgning på Google gav heller intet godt resultat.

--
Jonas
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
14. juni 2004 - 22:11 #1
Tjoo, der findes da noget på msdn:
http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/wmisdk/wmi/win32_classes.asp

eller her på eksperten:
http://www.eksperten.dk/spm/461674  - 8. svar siger lidt om hastigheden, selvom nzc ikke var helt tilfreds ;)
Men det kan være du kan bruge det.
Avatar billede Syska Mester
15. juni 2004 - 08:36 #2
Ved at der findes en WMI class browser.... kan bare ikke lige finde en link til den pt. men skal da nok poste den hvis jeg finder den.

// ouT
Avatar billede apocryphal Nybegynder
17. juni 2004 - 09:57 #3
jepsen999> http://msdn.microsoft.com/library/default.asp?url=/library/en-us/wmisdk/wmi/win32_classes.asp, er jo lige det jeg ledte efter :)

Jeg har fået løst mit problem, så du må godt få points, if you'd like :)

--
Jonas
Avatar billede jepsen999 Nybegynder
17. juni 2004 - 18:19 #4
Jamen jeg smider da lige et svar så.