Avatar billede abratus Nybegynder
14. juni 2004 - 13:36 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

dinovo Dongle

Den blå diode på Dinovo donglen blinker i tide og utide skal den gøre det ???
Avatar billede venturer Nybegynder
14. juni 2004 - 13:38 #1
Blinker den ikke så snart den modtager et signal??
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 13:49 #2
nej det skal den ikke,
men hvis det ikke gør noget, så gør det jo ikke noget :-)
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. juni 2004 - 15:55 #3
Min lyser konstant undtagen i opstartsfasen, der blinker den.
Ligeledes når den søger
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 16:06 #4
ja hvis man dobbeltklikker på bluetooth ikonet i proceslinien:
åbnes "my bluetooth places"
i bluetooth menuen kan man vælge "advances configuration"
og herefter fanebladet "discovery"
her kan man sætte enheden til automatisk at søge efter andre enheder inden for et bestemt tidsinterval.....
Hvis dette er slået til vil dioden vel blinke når der søges.
.
men hvis der ikke et slået noget til her, kan det vel også skyldes strømforsyningen til USB enheden.
Eller et ustabilt program.
Det betyder noget, om Servicepack 1 er installeret.
Det kunne også være at der er andre enheder i nærheden der enten forstyrer, eller prøver at tilslutte sig.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. juni 2004 - 17:08 #5
Hvad betyder Discovery, jeg har den kun på dansk?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 21:27 #6
jeg ved ikke hvad der står i den danske version,
men discovery har noget med "synlighed" at gøre.
altså om enheden er "synlig" for andre enheder, og sådan noget.

Under alle omstændighedder er der ikke så mange faneblade der skal gåes igennem for at finde det med at:
søge efter andre enheder, med et vist interval.
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
14. juni 2004 - 22:02 #7
Så er det "Tilgængelighed" der er der mulighed for at bestemme hvilke enheder der enten må søges efter eller om man må søge efter alle i nærheden.
Avatar billede abratus Nybegynder
15. juni 2004 - 11:36 #8
Jeg har rodet og rodet med det problem her, under advances configuration/discovery
er den sat til aldrig og lede efter andre Bluetooth enheder, så jeg er begyndt at tro at en ominstallation måske kan gøre det, det vil jeg satme håbe for jeg får knald i låget af alt det blinkeri, det ca en gang i minuttet den står og blinker en 15-20 sec med hensyn til servicepack 1 så ja den er installeret tror du jeg skulle prøve at fjerne den ???