Avatar billede bobbedude Nybegynder
14. juni 2004 - 10:03 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

automatisk oprettelse af bruger og web site

jeg sidder og skal oprette en bunke websider.
Til siden skal der også oprettes en unik bruger der er medlem af IIS_WPG og der skal sætte nogle rettigheder på sitet og root folderen.

Dette tager en krig så mit spørgsmål er om der ikke findes en letter måde at gøre dette på?
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 10:13 #1
Hvad er det som er så besværligt? hvilke rettigheder?
Avatar billede bobbedude Nybegynder
14. juni 2004 - 10:57 #2
Først skal jeg oprette sitet
oprette en bruger og gøre ham til medlem af IIS_WPG og fjerne USERS
Oprette et Application Pool, Sætte identiti til brugeren jeg har oprettet
På sitet skal jeg ændre Application Pool til det jeg lige har oprettet
Under Security skal jeg sætte brugeren til den oprettede bruger
På mappe niavu skal jeg fjerne USER og sætte den bruger på jeg har oprettet

Derfor er det besværligt når jeg har 100 sites der skal oprettes.
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 11:07 #3
ja jeg forstår godt nu hvad du mener, men ved det ikke lige endnu
Avatar billede uni_starkad Nybegynder
02. juli 2004 - 11:35 #4
Det siger Application center og MCMS, og koster en bondegård.
Avatar billede bobbedude Nybegynder
28. september 2004 - 10:29 #5
uni_starkad >> hvad
Avatar billede bobbedude Nybegynder
16. december 2004 - 08:42 #6
luk