Avatar billede franke81 Nybegynder
14. juni 2004 - 01:06 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hjælpe til at lave et banner

hej :) jeg ville høre om der er en af jer som vil hjælpe med at lave et banner til mig. Jeg skal bruge det til at promote en hp på min egen hjemmeside http://sitecenter.dk/moneymails
På banneret skal der stå Paid2Read.biz, 50$ payout & 5reff levels.
Jeg vil gerne have et banner som ligner dette : http://www.sitecenter.dk/moneymails/nss-folder/picsbanners/paid%202%20read.gif (dette er et fra siden).

Jeg har selv forsøgt den sidste uge at lave et ordenligt banner. vilket er mislykkeds for mig. så derfor sætter jeg nu 100points på højkant. frem til den 20/6-04.

På forhånd tak :)
Avatar billede frichke Nybegynder
14. juni 2004 - 16:03 #1
Det kan sagtens laves, men er det ikke et lidt kedeligt banner.

mvh
frichke
Avatar billede franke81 Nybegynder
15. juni 2004 - 09:09 #2
Jo det som jeg har vist :) og det jeg selv havde lavet ;) Er lidt mer' end kedeligt :D
Derfor hvis det er noget du kan lave så er der 100points hjemmme :P
jeg har selv kun leget med det i 14-21dage. Altså banner't skal jo helst være pænere end det jeg har allerede. hehe.

Men hvis det er noget du gider at lave så Mail mig på martinfrank(a)privat.dk . Med dit forslag.

Gælder selvfølgelig alle som læser dette og har lyst/tid til det.
Avatar billede franke81 Nybegynder
26. juni 2004 - 01:57 #3
svar fundet. ellers tak :/