Avatar billede hazie Nybegynder
13. juni 2004 - 22:09 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Ved i hvor der lægger en frisør i virum

ja så er det tid til jeg skal klippes, men kan ikke finde nogen frisøre i virum, kender i nogen
Avatar billede branko Nybegynder
13. juni 2004 - 22:10 #1
Her er nogen

Frisør Claus Vinholt
Sorgenfri Torv 13
2830 Virum

Hos Waly
Kongevejen 174
2830 Virum

Jens Daugaard
Virum Torv 4
2830 Virum

Jens Daugaard
Virum Torv 4
2830 Virum

Lisser Joost
Frederiksdalsvej 21
2830 Virum

-------

Salon Stense
Bredevej 56
2830 Virum

Frisørsalonen Virumgård
Sennepsmarken 1
2830 Virum  tlf. 40 14 70 55

Her er så nogen at vælge imellen :]
Avatar billede klojs Nybegynder
13. juni 2004 - 22:12 #4
nåe ja svar
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 22:12 #5
http://www.krak.dk/SCRIPTS/SOEGNING/krakdk_soegning_resultatside.asp?postinterval=2830&data=k&soegeord1=ja&postnr_fra=&postnr_til=&omraade=(0)&vej=&By=VIRUM&husnr=&stednavn=&Omsaetning=&Exportpct=&ansatte=&web=&email=&vejnr=&pub_id=KVWW&soegeord=FRISOER&Land=&tabelkildenr=1,2,3,4&SoegeordUdskriv=fris%F8r&LigmedSogning=NEJ&KaldFra=&avanceretleverandsoeg=&kommuner=0&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&vejNaermest=&Formnavn=normal&FindNaermeste=&SoegningViaKort=&nacefra=&nacetil=&VIRK=&KDOL=&nace=&ByUdskriv=virum&KUNDE=&BYGGARENTI=&ann_visPind=&landekode=&Exportcountry=&Exportarea=&Subsidiarycountry=&Subsidiaryarea=&ISO=
Avatar billede hazie Nybegynder
13. juni 2004 - 22:13 #6
Tak branko, jeg skal vidst til frisøren imorgen. Og tak til jer andre :)
Avatar billede branko Nybegynder
13. juni 2004 - 22:13 #7
Velbekommen
Avatar billede klojs Nybegynder
13. juni 2004 - 22:16 #8
LOL går dine sidste 100 point så til den der oplyse nummeret til alarmcentralen :-))
Avatar billede norbert Nybegynder
13. juni 2004 - 22:18 #9
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=branko
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=hazie
Der er noget galt her. De er to nye brugere, åbnet med 13 minutters mellemrun, den sidste kort før spørgsmålet blev stillet. Er mindre end halvandet minut om at modtage spørgsmålet, læse det, finde svar, skrive en ordentlig smøre og sende.
Mistanke om pointoverføring.
Anmeldt !!!
Avatar billede klojs Nybegynder
13. juni 2004 - 22:21 #10
Også min tanke, men ret skal være ret, branko brugte altså 1½ minut :-)
Avatar billede snowball Novice
13. juni 2004 - 22:22 #11
branko/hazie: Det der gik lige stærkt nok, og eftersom begge brugere er registreret på samme PC, så vil jeg meget gerne have en god forklaring på dette. Det er ikke lovlig at have flere brugere.

Der skal en meget god forklaring til hvis jeg ikke skal deaktivere begge brugere!

Snowball / CoAdmin
Avatar billede norbert Nybegynder
13. juni 2004 - 22:22 #12
Yes, men der går altså et stykke tid, inden man får post om det, så skal man lede, og han har fundet mange, de skal skrives ind og sendes. Jeg er professionel skriver, og jeg kan sgu ikke gøre det så hurtigt.
Avatar billede branko Nybegynder
13. juni 2004 - 22:28 #13
Jeg er på netcafe, alle har samme ip og en anden person som os sidder på experten har skrevet det spørsmål. Alle fra din netcafe har den samme ip. Kontakt selv netcafen hvis i tror.
Infinity Copenhagen Netcafe
Falkoner Alle 41 - 43
2000 Frederiksberg

tlf. 35 34 64 84
mob. 29 78 87 67

Slut herfra.
Avatar billede branko Nybegynder
13. juni 2004 - 22:29 #14
klojs - Jeg har kopiret det på krak, det tager ikke mere en 30 seckunder .

http://firma.eniro.dk/query?search_word=fris%F8r&dir_area=&zipcode=&post_area=virum&phone_number=&what=cs&hpp=25&match=&advanced=&stq=0&heading_begin= også kopir så har man det

I kan deaktivere min bruger, hvis i tror dette er pointsnyd. Jeg er ligeglad jeg ved det bedst selv, og kan altid oprette mig en ny bruger hvis det er..

Slut herfra
Avatar billede snowball Novice
13. juni 2004 - 22:54 #15
branko: Beviserne taler meget imod din/jeres fortsatte eksistens her på Eksperten. Ikke nok med at begge brugere er logget ind på Eksperten via samme IP, så er de også registreret på samme PC.

Efter samråd med anden CoAdmin, deaktiveres begge brugere hermed for ulovlig pointoverførsel og for at have flere brugere.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 22:59 #16
hmm.. man kan give deaktiverede brugere, karma..
Avatar billede snowball Novice
13. juni 2004 - 23:05 #17
Hhmm. Det er der jo ikke den store idé i. Det er hermed sagt videre til admin :)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
13. juni 2004 - 23:06 #18
:-)
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2004 - 11:30 #19
*LOL*
Hvor dumme tror de egentlig vi er?
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 13:23 #20
Ikke nok med at begge brugere er logget ind på Eksperten via samme IP, så er de også registreret på samme PC.

det offentlige ip nummer er typisk 80.xxx.xxx.xxx

på dette nummer har man et x antal pc fx net cafe eller firma netværk dvs der kan sidde 2 personer på samme netværk på 2 forskellige pc og køre på "eksperten" med forskellige logind

hvis eksperten kører med spy programmer så de kan kigge ned på folks maskiner så skal i være klar over i vil blive meldt til tdc
Avatar billede snowball Novice
14. juni 2004 - 13:30 #21
jetdirect: Siger "cookies" dig noget !? Eksperten installerer ikke nogen programmer som kan overvåge din PC.
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 23:08 #22
cookies  ja hvis det ikke er koblet fra :-))

ok iorden