Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2004 - 20:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Model bureau søges

Vi er i gang med at starte et nyt site og står derfor og skal bruge billeder af fyrer og piger. Det vi søger er modelbilleder og sådan.

Hvis du har interesse og hører mere om projektet så kontakt mig for nærmere oplysning.

Har du et modelbureau, kan du skaffe gode billeder så kontakt os hurtigst muligt.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
13. juni 2004 - 20:22 #1
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2004 - 20:30 #2
jeg ser gerne en vis seriøsitet, ellers bedes kommentarer undlades.
Avatar billede tommyf Nybegynder
13. juni 2004 - 23:08 #3
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2004 - 23:30 #4
Tommyf har du msn ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
13. juni 2004 - 23:39 #5
Call close.connection("question")()"&_