Avatar billede scuttlebutt Nybegynder
13. juni 2004 - 19:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Filmen "En Kærlighedshistorie" Hvilken sang er det?

Hej!

Ca ½ time inde i den danske film "En Kærlighedshistorie" er der en scene, hvor Stine Stengade hopper alene rundt i en seng.

Imens kører der et supercool nummer, der lyder lidt som Michael Jackson, og rummer ordene "wanna be happy", så vidt jeg kan høre.

Jeg vil gerne vide, hvad denne sang hedder. :)

På forhånd tak,
Scuttlebutt
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2004 - 20:04 #1
det må så være en af dem der står på listen under credits, der er alle de numre nævnt som bliver spillet i filmen.
http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/en_kaerlighedshistorie.htm
Avatar billede scuttlebutt Nybegynder
13. juni 2004 - 20:10 #2
Den liste ser ellers temmelig grundig ud, men det ser ikke ud til, der er en engelsksproget sang, der ikke er "Amazing Grace" eller "For she's a jolly good fellow".

Men foreløbig tak! :)
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2004 - 20:14 #3
hvad med "body and soul", kunne det være den?
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2004 - 20:15 #4
eller "sue me"
Avatar billede scuttlebutt Nybegynder
13. juni 2004 - 20:21 #5
Nej... De to sange har jeg lokaliseret andetsteds i filmen. :)
Avatar billede scuttlebutt Nybegynder
13. juni 2004 - 20:44 #6
Av, du har skam ret, alligevel!

Det er Sue Me, der er tale om!

Jeg fandt det endelige bevis <a href="www.trust-film.dk/download/Music%2520cue%2520sheet%2520uk%2520kiras%2520reason.xls+%22Sue+me%22+Stina+Stina&hl=da">her</a>..." target="_blank">http://216.239.59.104/search?q=cache:KVaQOpFmqSwJ:www.trust-film.dk/download/Music%2520cue%2520sheet%2520uk%2520kiras%2520reason.xls+%22Sue+me%22+Stina+Stina&hl=da">her</a>... :)

Points til dig!

Og tak!
Avatar billede nopsen Ekspert
13. juni 2004 - 23:48 #7
Jamen selv tak :)