Avatar billede jjdis Nybegynder
19. februar 2001 - 08:49 Der er 21 kommentarer og
2 løsninger

Netbus

Jeg har et problem!!

Derhjemme har jeg brugt netbus på det lokale netværk, men nu er der installeret McAffee antivirus og den kommer op og brokker sig over det.

Kan man få McAffee til \'overse\' eller ignorere Netbus?
Avatar billede vuffe Nybegynder
19. februar 2001 - 08:53 #1
Tror jeg ikke, for Netbus virker jo sådan at den lægger en masse små virusser ind.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 09:19 #2
Vuffe<--> Ikke virusser, åbner bare nogle porte... den ligger ikke virusser ind.
Avatar billede vuffe Nybegynder
19. februar 2001 - 09:22 #3
du har sikkert ret (det havde jeg abare hørt), men hvorfor fanden finder Mcafee så virusser?
Avatar billede vuffe Nybegynder
19. februar 2001 - 09:23 #4
Har programmet ikke en eller anden fil hvor alle virusser står, for så kunne man vel bare fjerne dem derfra.
Avatar billede tommyf Nybegynder
19. februar 2001 - 09:23 #5
Det er fordi at McAffee også finder Trojans, som Netbus jo egentlig er.
Avatar billede wize Nybegynder
19. februar 2001 - 09:27 #6
Jens har en IQ på 12 og er helt vild med dildo!!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
19. februar 2001 - 09:28 #7
Hvad fanden har det med sagen at gøre wize?
Avatar billede wize Nybegynder
19. februar 2001 - 09:29 #8
Aner det ikke men jeg syntes at nu hvor det passede så syntes jeg vel at det var sjovt at skrive!
Avatar billede jjdis Nybegynder
19. februar 2001 - 09:33 #9
Hvor passer det ind? - kan du ikke oprette det som et spørgsmål under \'fri debat\' og med 300 point som du giver til dig selv?
Avatar billede jjdis Nybegynder
19. februar 2001 - 09:34 #10
Kan man ikke få McAffee til at ingorere Trojans?
Avatar billede milo Nybegynder
19. februar 2001 - 09:35 #11
bare et spørgsmål...hvorfor bruger´du netbus til det lokale netværk?
Avatar billede jjdis Nybegynder
19. februar 2001 - 09:54 #12
De ting det kan - sende msgbox, screenshot, fjernstyring af lyd og CD ressourcer, tastaturlås osv.

Hvis du kender et program som kan gå udenom McAffee og som kan det samme så er det fint.

Pointen er at begge computere er mine og jeg vil gerne have Netbus OG McAffee.

Det må da være muligt.
Avatar billede berg Nybegynder
19. februar 2001 - 11:56 #13
Har du prøvet med en firewall som zonealarm? Der kan man give programmer \"rettigheder\" til at accese ting og sager!

.:Berg:.
Avatar billede jjdis Nybegynder
19. februar 2001 - 12:17 #14
Beklager - det SKAL være McAffee, det er et krav!
Avatar billede fcs Novice
19. februar 2001 - 12:26 #15
Du kan prøve at kigge på VNC (http://www.uk.research.att.com/vnc/index.html) Det kan det samme som Netbus, men jeg tror rent faktisk ikke at den er klassificeret som en Trojaner. Derfor ved jeg heller ikke om McAfee opdager den!
Avatar billede nomiz Nybegynder
19. februar 2001 - 18:17 #16
berg: Hej det er Simon, fra B-klassen! Jeg er godtnok flyttet på friskolen, nu, men jeg ved så ikke om du kender mig!
Det du skriver om dig selv på tdaugaard.dk/fotx er noget fis. Kan spilnørder ikke ha\' forstand på programmering? Se på dig! ca. 1000 points har du formået at opspare på 135 dage! hmm, bad..
Det VB du har lavet er da ikke andet end et par simple tests og et par simple funktionshandlinger. Meningsløst.
Rigtige gamere, er ikke KUN gamere.
Men vi kan da godt tage en 1on1 q3a tourney4, for at teste din strategiske orientering.

/vh
Simon
Avatar billede fcs Novice
25. februar 2001 - 17:25 #17
jjdis>> Har du prøvet med det program jeg linkede til?
Avatar billede jjdis Nybegynder
26. februar 2001 - 07:42 #18
Som sagt jeg skal bruge screenshot de almindelig fjernstyrinsfunktioner og tastatur. Altså kunne bruge tastaturet...! Kan VNC det?
Avatar billede fcs Novice
26. februar 2001 - 09:54 #19
Jeg har ikke selv brugt det, men har læst i en Newsgroup at den skulle kunne gøre det
Avatar billede saubermacher Nybegynder
07. marts 2001 - 08:42 #20
VNC har jeg også fået anbefalet på et lignende spørgsmål og jeg kan godt anbefale det. McAffee tager det i hvert tilfald ikke hos mig så det burde være i orden. Skriv her hvis der er noget som ikke virker. Så finder vi bare ud af det.

Håber at du kunne bruge noget af den hjælp selvom det ikke var præcist det du søgte.

VNC er ikke så dårligt som erstatning.

Morten Hansen
Saubermacher
Avatar billede saubermacher Nybegynder
07. marts 2001 - 08:48 #21
afslutter du snart...?
Avatar billede jjdis Nybegynder
07. marts 2001 - 08:57 #22
S... har nok ret. Jeg får sikkert ikke mere ud af denne lille diskusison.

jeg fik ikke mit problem løst, men jeg fik et acceptabelt alternativ. Jeg fordeler point\'sne som jeg synes selv.

Jens Dis
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
19. marts 2001 - 16:11 #23
saubermacher>>skriv lige på info@eksperten.dk