Avatar billede azez Nybegynder
13. juni 2004 - 11:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

min router resetter hele tiden.

Hejsa

Min router genstarter hele tiden, dvs. den siger at forbindelsen er væk, og så er den der igne 1 sek efter med 100 mbit...

det virker desuden også om om der er traffik selvom jeg ikke laver noget på nettet..

/Mark
Avatar billede kenp Novice
13. juni 2004 - 16:39 #1
DEt er nok ikke din router det er nok nærmere dit netkort!
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 20:26 #2
Hvad for en router? Måske kører router og netkort to forskellige hastigheder kan give flowstops eller man mister forbindelsen. Du kunne også tjekke producenten af routerens hjemmeside efter en opgradering af softwareen til routeren (firmware)
Avatar billede azez Nybegynder
17. april 2005 - 11:59 #3
lukker