Avatar billede tonituff Nybegynder
12. juni 2004 - 23:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lukke pc, uden held

Hej alle
Når jeg lukker min pc (XP-Pro)ender skærmen med teksten: nu kan du slukke computeren, hvorefter man fysisk skal trykke knappen ind (ca. 5. sek.)
Jeg ved at det kan ændres, men kan ikke huske hvor. har prøvet strømstyring i kontrolpanel.
respekt til alle
toni
Avatar billede kbonline Nybegynder
13. juni 2004 - 00:23 #1
i strømstyring skal du aktiver APN (mener jeg det hedder)
Avatar billede tonituff Nybegynder
13. juni 2004 - 00:27 #2
Prøver lige
Avatar billede tonituff Nybegynder
13. juni 2004 - 00:31 #3
Heldigvis har jeg både denne (win98)og min XPer, her på mit kontorbord, sådet var ingen sag lige at prøve.
And all the point Goes to: kbonline.
takker
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2004 - 00:40 #4
tonituff >>  du skal lige gå ned til venstre og markere kbonlin's navn samt trykke på accepter-knappen, for han/hun kan få sine point.