Avatar billede privat Nybegynder
12. juni 2004 - 23:17 Der er 11 kommentarer

Flytte en ftp bygget side med/front page

Jeg har fået oprettet en hjemmeside i noget ftp.(min nevø)
Jeg gerne,kunne redigere min hjemmeside med frontpage,da jeg ikke er særlig god til det ftp lo..
Kan det lade sig gøre at flytte det hele over så det kun foregår med frontpage det hele.
Jeg har min side hos B-ONE
Jeg har et dokument med ftp mapper,og skal så kopierer det til min ftp server bagefter.Det må da kunne gøres noget nemmere ???
Avatar billede privat Nybegynder
13. juni 2004 - 00:17 #1
HJÆÆÆÆÆLP
Jeg kan ikke se min hjemmeside nu,da jeg har forsøgt mig med front page.jeg mener at skulle have lavet det sådan,at det er frontpage der køre min side nu,men jeg har vist fået lavet noget ged i det,så HJÆLP
Avatar billede Kengun Praktikant
13. juni 2004 - 00:33 #2
for sikkerheds skyld ville jeg starte med at hænte ned hele dit site med ftp. så lager du en kopi (slig at du har en "orginal" hvis alt skærer sig). så starter du Frontpage og siger at den skal bygge et webområde (bruk "importer webområde" funktionen).
Avatar billede Kengun Praktikant
13. juni 2004 - 00:35 #3
når Frontpage har lavet webområdet så kan det publiseres men dette kræver at der er Frontpage Extensions på din server. jeg beklager at sige det, men jeg ved af erfaring at B-one er noget lo** når det gjælder de Frontpage Extensions så held og lykke at du får det til at køre.
Avatar billede Kengun Praktikant
13. juni 2004 - 00:36 #4
jeg vil i seng nu, og kan desverre ik hjælpe dig videre før nogle timer senere idag (søndag) ;)
Avatar billede privat Nybegynder
13. juni 2004 - 01:45 #5
okay jeg er igang med at rode med det,men problemet er at jeg har fået forbidden adgang nu til min side.Hvad jeg lige har gjordt galt ved jeg ikke,om der er noget i frontpage med der hvor der står noget med annonym,eller bruger jeg har gjordt noget galt ???
Avatar billede thedeathart Nybegynder
13. juni 2004 - 01:54 #6
hvorfor gemmer du ikke siden eksterne og bruger et rigtigt ftp program istedet ?

filezilla er super godt, og meget nemt at bruger:

http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=21558
Avatar billede Kengun Praktikant
13. juni 2004 - 21:21 #7
hmm, tror nok du bliver nødt til at kontakte det webhotel der hoster dit site og spørge dem om hva der er blevet fejl og hvorfor du ikke får adgang.
Avatar billede privat Nybegynder
14. juni 2004 - 22:22 #8
Jeg har med lidt held fået det til at virke,hvordan ?? ved jeg ikke,men der er opstået andre problemer nu,feks med min tæller,den virker ikke nu ??
Filezilla er vist ikke et program for mig,det ser ud til at foregå på engelsk.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. juni 2004 - 22:35 #9
hvis det er en tæller som er sat ind via Frontpage så kræver den at der er Frontpage Extensions instaleret på serveren. Hvis der er FP Extensions installeret så kan det være at tælleren er gået i "ball" og jeg tror det eneste du kan gøre er at forsøge at sætte ind en ny tæller og denne vil så starte forfra fra 0 medmindre du sætter den til at starte fra noget andet.
Avatar billede privat Nybegynder
14. juni 2004 - 22:37 #10
FP extensions lyder som sort snak for mig.
Jeg har min hjemmeside hos B-ONE,jeg ved ikke om det er der der er noget galt.
Avatar billede Kengun Praktikant
14. juni 2004 - 23:45 #11
det ser ud til at alle "pakkerne" til B-one har Frontpage Extensions, men det er muligt at du må slå det til. det kan du måske gøre i kontrolpanelet. jeg har selv haft mine sider hos B-one men kan ik riktigt huske på FP extensions var slået til fra første minut eller om det var noget jeg måtte slå til inde fra kontrolpanelet. nu vil jeg i seng - kigger forbi her senere :)