Avatar billede joe_black Nybegynder
12. juni 2004 - 21:47 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Import af pst-fil fra Outlook

Hej alle

Jeg har netop indkøbt ny PC. Nu vil jeg gerne importere mine mails fra den gamle PC (Outlook 2000) til den nye (Outlook Express 6).
Jeg har exporteret de gamle mails til en .pst-fil. I OE6 går jeg ind i Filer|Importer|Meddelelser og vælger Outlook, hvorefter jeg får fejlbeskeden "Meddelelser fra MAPI-klienten kan ikke importeres. Der er opstået en fejl" - og jeg kan kun klikke OK.

Har nogen en god idé ?
Avatar billede aovergaard Nybegynder
12. juni 2004 - 22:03 #1
Du lægger først lige alle de oplysninger du har gemt ind i dit Outlook, før kan Oe jo ikke hente dem. Så importer ført til Outlook. Og så skulle du ikke få problemer med at få dem til OE. Husk hvis du har gemt dem på en brændt cd, så kan de være skrivebeskyttet, så skal du lige fjerne denne skrivebeskyttelse igen.
Avatar billede kenp Novice
12. juni 2004 - 23:15 #2
ja det er et klassisk problem! for at du rent faktisk kan gøre det du vil, skal du indstallere outlook på din computer.

også importer dem i OE, nu kan du så fjerne outlook igen, men så gik din idee nok lidt i vasken.

Det aovergaard beskriver er det klassiske problem når det er filer fra OE til OE man har med at gøre. (altså det med cdrommen)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
14. juni 2004 - 01:29 #3
Har du fået løst problemet?
Avatar billede joe_black Nybegynder
15. juni 2004 - 22:46 #4
Nej, jeg har ikke fået løst problemet.
Hvis løsningen er at installere Outlook 2000 for at kunne anvende MAPI-klienten, tror jeg, at jeg springer over.
Avatar billede joe_black Nybegynder
15. juni 2004 - 22:46 #5
Svar lige, så I kan få nogle points.
Avatar billede kenp Novice
15. juni 2004 - 22:49 #6
Det er desværre løsningen at gøre de tpå den måde.
Avatar billede aovergaard Nybegynder
15. juni 2004 - 22:50 #7
Svar ;)
Avatar billede aovergaard Nybegynder
19. juni 2004 - 02:38 #8
Takker for point;)