Avatar billede regnarbonde Nybegynder
12. juni 2004 - 20:27 Der er 6 kommentarer

Hvorfor hakker worms world party på ny com?

Vores 600 Mhz computer med onboard grafikkort kører worms world party fint i fuld opløsning uden problemer men på henholdsvis vores 2,66 og 2,8Ghz computere med geforce fx5200 og radeon9600pro grafikkort og 512ddr ram hakker spillet.

hvorfor det?
Avatar billede mushkin Nybegynder
12. juni 2004 - 21:01 #1
Hvilken Windows version har I 600 mhz pc'en? og på de 2 andre?
Avatar billede megadragon Nybegynder
12. juni 2004 - 23:18 #2
jeg ville nok gætte på at det er forket instalerede, manglende eller for gamle drives til grafikkortende.
Prøv at opdatere dem til de nyeste
Desuden så kan det også være en god ide at tjekke igennem hvor fragmenteret harddiskende er, det kan også have en negativ effect. Hvis det er anbefalet er deframenteret, så gør det
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 23:50 #3
Jeg kiggede lige på de spec's som spillet kræver og det er ekstremt lidt, så jeg ville nok nærmere kigge efter driverne til lyden. Hvis der ikke er problemer med andre spil, så prøv at gå ind i worms og se om i kan slå lyden fra eller vælge en anden output-type (end soundblaster)
Avatar billede mushkin Nybegynder
13. juni 2004 - 13:08 #4
Har I Windows XP på de 2 computere der ikke kan køre Worms, så prøv dette:

Gå ind i mappen hvor Worms er installeret, find .exe filen der starter spillet.
Højre-museklik--> egenskaber--> fanebladet 'Kompatibilitet'

Her kan du så vælge hvilken Windows system programmet skal behandles efter.
Det kan måske virke.
Avatar billede regnarbonde Nybegynder
13. juni 2004 - 16:40 #5
de 2 store kører xp pro og den lille kører win98
Avatar billede regnarbonde Nybegynder
15. juni 2004 - 20:58 #6
har prøvet at skifte Kompatibilitet men det virkede ikk..