Avatar billede henik0 Nybegynder
12. juni 2004 - 17:04 Der er 6 kommentarer

Vild, retro designer søges til vild retro designer opgave.

Hej der ude!

Vi er ved at starte en webshop op til vores nuværende tøjbutik.

Vi køber et system hos firmaet www.scannet.dk.

Det vi søger er en som er frisk på at lave noget RETRO, COOL design/grafik til siden.

En designer som har øje for at ændre tekst/link farver osv. så det kommer til at passe sammen med det øvrige grafik han/hun skal fremstille til sitet.

Det skal nævnes at vi har et logo som skal anvendes i opgaven.

Der er fra scannets side lagt nogle begrænsninger i hvad og hvor meget der kan ændres i. Så derfor søger vi en som virkelig kan tænke alternativt og hjælpe os med at få lavet noget anderledes, noget som ikke nødvænigvis ligner alle de andre shops.

Jeg vil meget gerne kontaktes pr. telefon 24200201

Med venlig hilsen

Henrik N.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
12. juni 2004 - 17:29 #1
Hej Henrik

Pudsigt nok sidder jeg faktisk lige nu og arbejder på et website i gennemført ekstrem 50'er retrostil til en kunde, hvor jeg har lavet al grafik (både 2D og 3D) og programmering selv. Der er ikke brugt fotos eller andet præfabrikeret materiale på hele sitet. Jeg kan desværre ikke vise dig det før det bliver offentliggjort, men du er mere end velkommen til at kigge i mit portfolio på www.larsholmgaard.dk, for at se nogle eksempler på andre ting jeg har lavet.

mvh
Lars Holmgaard / larsholmgaard.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
12. juni 2004 - 18:22 #2
henik0: vil lige give dig et alternativ til scannet! http://www.eksperten.dk/spm/509006
Avatar billede zuiq Nybegynder
13. juni 2004 - 15:48 #3
Hej Henrik

Det lyder da som noget jeg godt kan klare. Har før lavet gennemarbejdede designs i retro-stil, tjek evt. min private site: http://zuiq.shadeless.dk

Jeg har erfaring inden for design (2d), og da jeg er en del af Shadeless Productions, har vi også en decideret 3d grafiker man evt. kunne bruge, hvis det kommer på tale.

Skriv gerne en mail med flere informationer :)

Mvh.
Mads Hansen,
Shadeless Productions
Email: mads@shadeless.dk
Hjemmeside: http://www.shadeless.dk
Avatar billede voirsous Nybegynder
13. juni 2004 - 17:55 #4
Jeg smider også en billet ind.

www.casper.ein.dk
mail: casperstbk@yahoo.dk

desuden kan jeg tilbyde at udvikle en shop til jer.
Avatar billede oersted Novice
13. juni 2004 - 22:44 #5
lyder interessant - kig gerne ind på www.jspr.dk

retro, tjah www.modernizm.dk er nok (trods navnet) det mest 'retro' jeg sådan lige har haft som opgave til dato - i farver og stil. Lad os kigge på opgaven, så har jeg helt sikkert en god løsning.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
13. september 2004 - 11:25 #6
Her er det omtalte website jeg lavede i 50'er stil: www.labconfidential.dk

Alt er skabt 100% fra bunden, der er ikke brugt clipart eller lignende.

Er det ved at være lukketid for spørgsmålet? :-)