Avatar billede ullesan Nybegynder
12. juni 2004 - 13:41 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Ignorere folk

hey

jeg bruger mIrc v 6.01 og ville gerne høre om der er en måde at ignorere beskeder fra ALLE de personer som jeg har markeret ude ved listen til højre...

Jeg kan sagtens markere folk og vælge ignore funktionen, men det er kun den sidste person der er markeret / har fokus der bliver ignoreret

tak
Avatar billede fcknet Nybegynder
12. juni 2004 - 13:52 #1
Det kan de helt sikkert hjælpe dig med på #help.script på QuakeNet
Avatar billede ullesan Nybegynder
12. juni 2004 - 14:08 #2
tak for tip, men når jeg prøver at joine kanalen siger den "Cannot join channel (+r)"
hvad skal jeg gøre for at kunne komme på?!?.. har ikke styr på hvad de forskellige bogstaver står for
Avatar billede geekstar Nybegynder
12. juni 2004 - 14:44 #3
+r betyder at du skal "auth" med Q for at joine.
Avatar billede fcknet Nybegynder
13. juni 2004 - 11:09 #4
bare prøv /msg Q hello <email> <email>

<email> = din email
Avatar billede ullesan Nybegynder
13. juni 2004 - 12:27 #5
yes yes... har fået svar fra #help.script
så hvis du vil have dine point fcknet, så læg lige svar
Avatar billede fcknet Nybegynder
13. juni 2004 - 14:49 #6
bare tag halvdelen selv...
Avatar billede ullesan Nybegynder
13. juni 2004 - 14:54 #7
Okay...