Avatar billede 2903jb Nybegynder
12. juni 2004 - 12:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

irriterende problem med logitec tastatur

hej eksperter

jeg har et logitec tastatur som jeg egentlig er meget glad for
( her er tastaturet http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=82133 ) men der er et lille irriterende problem ved det, på dette keyboard er der en f-lås, hvilket vil sige at man skal slå f-låsen til hver gang computeren starter op, for at kunne bruge f tasterne (f1 f2 osv.) jeg har kigget i alt deres software men kan ikke finde noget der gør det muligt at få f-låsen til at blive slået til pr. automatik, er der en der ved hvad jeg kan gøre?

spørg hvis jeg ikke udtrykker mig ordentligt
Avatar billede human Nybegynder
12. juni 2004 - 13:07 #1
Det er muligt du kan gøre det i bios.. Prøv det
Avatar billede 2903jb Nybegynder
12. juni 2004 - 13:19 #2
det har jeg prøvet, der står ingenting om det i bios
Avatar billede megadragon Nybegynder
12. juni 2004 - 23:24 #3
prøv at updatere driverne:
http://www.logitech.com/index.cfm/downloads/software/DK/DA,CRID=1796,contentid=6015
Så kan du formentlig ændre på instilligerne i den setup/program der følger med
Avatar billede 2903jb Nybegynder
13. juni 2004 - 14:34 #4
jeg har allerede den nyeste driver, og det gør ingen foreskel, har hørt om andre der havde det samme problem, men det kunne godt være at der var nogen der havde fået det løst
Avatar billede 2903jb Nybegynder
19. juni 2004 - 17:05 #5
hmm.. jeg lukker spørgsmålet, der er åbentbart ingen der ved hvordan man gør