Avatar billede 5floor Nybegynder
12. juni 2004 - 00:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

INdstillinger for pop-ups

Hej.
Jeg benytter Opera v.7.50 og er meget tilfreds med den.

Generelt gider jeg ikke pop-ups, men nogle steder er det vitale vinduer den så ikke viser (fx. tilmeldingsblanketter mv).
Har jeg mulighed for at indstille pop-ups-settings for enkelte hjemmesider? Eller kan man kune vælge settings gældende for alt?

God weekend.
Mads
Avatar billede cool_casper Nybegynder
12. juni 2004 - 00:48 #1
Tror desværre ikke der nogle muligheder for at brugerderfinere pop-ups på den måde. Alternativt skal du tillade alle popups og så inst. en pop-up killer hvor du har mulighed for vælge hvis du altid vil have popups fra en speciel side.
Avatar billede 5floor Nybegynder
14. juni 2004 - 11:57 #2
Hey Cool-Casper.
Smid et svar, så får du points.
Tak for hjælpen.

Mads
Avatar billede jogges Nybegynder
17. juni 2004 - 15:25 #3
prøv at gå ind på siden der hedder www.spywarefri.dk der finder du enmasse links og muligheder ellers kan du købe Opera pro
Avatar billede 5floor Nybegynder
21. juni 2004 - 14:13 #4
Hej Jogges.
Kender godt www.spywarefrri.dk - et lækkert sted.
Men tak alligevel.
Jeg mangler svar så jeg kan få lukket spm!

Mads
Avatar billede 5floor Nybegynder
11. august 2004 - 11:44 #5
Hey,
svar udbedes så jeg kan lukke spm.
Avatar billede jogges Nybegynder
12. august 2004 - 23:31 #6
er der ikke en boks der hedder tools der kan du indstille dine pop ups