11. juni 2004 - 23:51 Der er 15 kommentarer og
3 løsninger

Gratis webhotel med PHP og MySQL

Hej,
Jeg søger som titlen antyder, et gratis webhotel der understøtter php og mysql. Der skal helst være minimum 20 mb plads. Jeg har søgt på denne side:
www.internetplads.dk men der er informationerne, så vidt jeg kan se forældede. De er enten ikke gratis, eller også understøter de ikke php/mysql.

Derfor vil jeg på det ydmygeste bede om et direkte link.

På forhånd tak!
Avatar billede blutonium Nybegynder
11. juni 2004 - 23:53 #1
Avatar billede blutonium Nybegynder
11. juni 2004 - 23:53 #2
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 23:53 #3
www.1go.dk, den har 5 mb plads, bruger jeg selv.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 23:53 #4
l
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 23:55 #5
Hvad er forskellen på
www.whitehat.dk
www.frac.dk
www.1go.dk
11. juni 2004 - 23:57 #6
blutonium->
-Whitehat tilbyde kun 5mb hvilket er for lidt.
-Stik mig et link til "tilmeld siden" så bliver jeg glad
-1go tilbyde kun 5mb hvilket er for lidt.
-Getocities.com virker ikke
Avatar billede thedeathart Nybegynder
11. juni 2004 - 23:58 #7
vil klart anbefale www.frac.dk
(selvom at de lige er nede i pga. server-flyttedag)

de har 25 mb. plads, uendelig mysql-database. godt support-forum. php, htaccess.

læse selv mere på deres hjemmeside.

Min mening om 1go.dk og whitehat er simpel: De sutter max, faktisk for man på frac.dk det samme som koster penge på 1go :|

og der er ingen reklame på frac.dk !!! Den sidste gratis webhost i verden uden reklame.
Avatar billede blutonium Nybegynder
11. juni 2004 - 23:59 #8
Avatar billede thedeathart Nybegynder
11. juni 2004 - 23:59 #9
glemte:

frac.dk har også gratis pop3 email..
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 00:00 #10
Hvad kan serverNOT tilbyde:
PHP
MySQL
50 Mb plads (kan forhandles om mere)
FTP adgang
Nem adresse: dig.servernot.dk
Mulighed for email: dig@servernot.dk

URL: http://servernot.dk/

Du skal skrive en e-mail til: nikolai@overviskum.dk og siger du vil have en hjemmeside der hedder xxxxx.servernot.dk og koden skal være xxxx så efter 2-3 dage, er den aktivert.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
12. juni 2004 - 00:01 #11
www.1go.dk har heller ikke reklamer!!!!!!
12. juni 2004 - 00:04 #12
blutonium-> Geocities understøter såvidt jeg kan se ikke php/mysql, men jeg siger da tak for forslagene! Skal ikke rakke alt du siger ned!

thedeathart->Frac har været nede i lang tid nu og der begynder at opstå tvivl om de lukker. Derfor så jeg gerne en ny host. Jeg tror ikke på at det virkelig er den sidste host tilbage i verden der understøtter php/mysql. Reklamerne vil jeg da gerne undgå, men det er ikke det store problem... Derfor: jeg kan ikke finde en host magen til Frac (der kører). Kan I?
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 00:05 #13
Som sagt;;

\\ URL: http://servernot.dk/
12. juni 2004 - 00:06 #14
blutonium-> Så ikke dit sidste indlæg med http://servernot.dk/
Det ser jo godt ud! Skriver en mail til ham gutten og håber på at blive "accepteret"!
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 00:08 #15
Tro mig, det virker. Og det er en god service, ftp'ern er hurtig!
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 00:46 #16
ja, jeg er også bange for at frac lukker, men jeg har købt webhotel/domæne istedet..

Men jeg vil gerne have min sql-database igen, inden de lukker :(
Avatar billede majsmarken Nybegynder
12. juni 2004 - 11:01 #17
... det ser ikke ud til at www.frac.dk kommer hjem igen - hulk. Jeg havde ellers ~20 hjemmesider under frac - nogle med diverse fysiske visitkort/folder...
http://www.eksperten.dk/spm/503600
I skrivende stund er det kun lige frac forsiden der ka' vises...
Avatar billede niazy Nybegynder
19. juli 2004 - 19:38 #18
gratiswebhotel.dk understøtter PHP & Mysql. De kræver at man flytter sit  .com .net
til dem og tager kun betaling for flytninger, registreringer og opretholdelser af selve domænet. De understøtter ikke .dk domæner af samme årsag