Avatar billede mm304 Nybegynder
11. juni 2004 - 22:37 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

musikprogram der kan samle musik

Hej eksperter...

Jeg søger et program, hvor man kan tage brudstykker fra ens egne sange, og sætte dem sammen til en ny sang. Programmet skal helst være gratis....Hvor finder jeg sådan et program??
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
11. juni 2004 - 22:39 #1
Du kan evt. hente en tryout version af Adobe Audition, som kan klare det du søger: http://www.adobe.com/products/tryadobe/download.jsp?ftpID=2145
Avatar billede norbert Nybegynder
11. juni 2004 - 22:45 #2
Ja, eller du kan hente forgængeren cool edit.
http://www.threechords.com/hammerhead/cool_edit_96.shtml
Der er ingen time limits, men der er andre restriktioner, som du kan se, når du har trukket det ned.
Avatar billede mm304 Nybegynder
12. juni 2004 - 22:48 #3
Brugte jakobclausen´s....kan du ikke lige smide et svar??
Avatar billede norbert Nybegynder
12. juni 2004 - 22:53 #4
Det er helt sikkert et rigtigt godt program, du får, men den koster jo en skilling. Men du kan jo altid trække cool edit ned, når den anden ikke virker mere. De er faktisk magen til. Det er det samme firma, der står bag programmer, men som sagt, "mit" er et gammelt program og der er naturligvis flere muligheder i det andet, men til gengæld er der ingen tidslimit på. Og så er det gratis, som du jo pointerede i dit spørgsmål.
Held og lykke med projektet.
Norbert :-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
13. juni 2004 - 00:49 #5
svar