Avatar billede visionmagic Nybegynder
18. februar 2001 - 20:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forsvundet Window...!!!

Dawz Experter!!!

Min Volume Control er forsvundet....
Dvs.. jeg kan sagtens skrue op og ned, men selve Mix\'ern er væk..?? Jeg tror det er sket efter jeg har Gamet lidt..

Når jeg dobbeltklikker på \"højtaleren\" i taskbaren, så kan jeg se den kommer i proceslinien... besynderligt..

Har forsøgt at af/geninstallere Sound Controlen, dog unden held...
Har også ændret på opløsningen, hvis den skulle være smuttet ud af skærmen.. kører med en opløsning 1152*864

Hvad dælan gør jeg, for at få \"svinet\" tilbawz??

- visionmagic
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. februar 2001 - 20:48 #1
prøv at kør fejlsikret tilstand og start det
Avatar billede visionmagic Nybegynder
18. februar 2001 - 20:50 #2
>dex_dexter
Har jeg også forsøgt... uden held
Avatar billede pcn Nybegynder
19. februar 2001 - 15:21 #3
Enkelt kære Watson
Der er flere løsninger, ud fra dit spørgsmål
må jeg konkludere, at det for dig er den \"store\"
rette procedure der skal til (Du har været andre steder og pille)
Gen install din windows, ødelægget INTET men retter system \"hovsa\".
Avatar billede visionmagic Nybegynder
22. februar 2001 - 15:53 #4
Lukker spg igen.... har ikke fundet nogen løsninger på problemet....