Avatar billede xesz Nybegynder
11. juni 2004 - 21:40 Der er 2 kommentarer

Photoshop-wizard, som vil tage en flash-fyr under sin vinge

Jeg søger en photoshop-gut som virkelig kan sit kram. Jeg vil selvfølgelig gerne se hvad du kan...
Jeg mangler nogle skills, og søger derfor en gut som vil tage mig under sin vinge, og undervise mig både skole-agtigt og case-agtigt (hvis det gav nogen mening). Jeg søger en 20+, er selv 18.
Skal gerne bo i Århus-området...
Send URL's.

Du kan også se noget af det jeg har lavet:

http://1103.adaptivemusic.dk
arbejder for: www.9ia.dk, som jeg sammen med har lavet
www.bacardi-breezer.dk
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
28. juli 2004 - 22:52 #1
Vil gerne hjælpe dig, men bor ikke nær århus på nogen måde. :(
Har nu en del erfaring med at hjælpe andre og lære fra mig, smid mig en email, hvis det alligevel har interesse.

www.scanvikar.dk
www.bs.alabit.dk <-- Personlig hjemmeside.
Avatar billede blackscorpion Nybegynder
28. juli 2004 - 22:53 #2
webmaster@alabit.dk

Glemte lige at smide min email. ;)