Avatar billede blutonium Nybegynder
11. juni 2004 - 20:36 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kode virker ikke!!

hej, min bruger hedder zayphet og koden er 14mln7marie++

men de virker ikke. Og den er 100 % rigtigt og den har altid virket.

Kan der ligger mogle  spec. tegn i den?
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
11. juni 2004 - 20:37 #1
hmm, tjek du ikke har Caps lock til, ellers ved jeg ikke hvad du skal gøre!
Avatar billede mindless Nybegynder
11. juni 2004 - 20:57 #2
Hvis det er på en bærbar, så check også lige numlock, for hvis den er sat til så får du numre når der tastes m, l og i.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 01:18 #3
Når du skal logge ind, så skriv brugernavnet og umiddelbart derefter skriver du passwordet. Så kan du se om den skriver nogle underlige tegn. Ser det rigtigt ud markerer du passwordet, og trykker CTRL+X, klikker i password feltet og trykker CTRL+V.
Der er ikke noget specielt, ved denne procedure, men så kan du da se hvad du skriver.
Avatar billede thedeathart Nybegynder
12. juni 2004 - 01:20 #4
tonnybrandt, mener du ikke at han skal trykke CTRL+V i brugernavn feltet ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 01:24 #5
Nej, faktisk ikke. Meningen er at han skriver det hele i brugernavnet sådan her:
zayphet14mln7marie++
Markerer: 14mln7marie++ og trykker CTRL+X for at "klippe"
Klikker i password-feltet og trukker CTRL-V for at "sætte ind"
Så skulle der gerne stå:
Brugernavn: zayphet
Password:  14mln7marie++
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
12. juni 2004 - 01:25 #6
Bortset fra at der selvfølgelig står en masse ******* istedet for det rigtige password *s*
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 20:07 #7
Intet virker.
Lukker.