Avatar billede gorke Nybegynder
11. juni 2004 - 20:30 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende Windows-tast.

Jeg har lige erhvervet mig en IBM Thinkpad T41 - lækker maskine forøvrigt.

Jeg har dog et problem, da der ikke synes at være en windowstast. Det er en smule irriterende f.eks. når jeg vil ud på skrivebordet og normalt bruger Windows-tast + D.

Er der en anden tastekombination, så jeg slipper for at minimere hvert eneste vindue?
Avatar billede vipez Nybegynder
11. juni 2004 - 20:36 #1
Logitch Mouseman wheel. sæt scroll hjulet til at minimere alle vinduer når du trykker på det ;o)
Avatar billede gorke Nybegynder
11. juni 2004 - 20:40 #2
Jeg er ikke interesseret i, at løse mit problem med et eksternt produkt.
Avatar billede bartfreak Nybegynder
11. juni 2004 - 22:44 #3
hvad med ctlr-esc..?
Avatar billede kox Nybegynder
12. juni 2004 - 00:59 #4
prøv lige ctrl+F9 hvad gør det?
ellers mener jeg at Fn tasten sammen med mellemrumstasten giver windowstasten.
men det er godt nok længe siden jeg har haft en ibm...
Avatar billede gorke Nybegynder
12. juni 2004 - 10:03 #5
Ctlr-Esc giver korrekt nok Windows-tast, men kan ikke bruges i kombination, hvorfor jeg ikke kan lave Windows-tast + D og få skrivebordet.

Ctrl + F9 giver ingenting. Fn-tasten + space er til at zoome med.
Avatar billede casch Nybegynder
12. juni 2004 - 13:03 #6
hvis du kører updates fra ibm så har de et tastatur program hvor du kan aktivere windows tasten vha alt gr. Har selv lige fundet den, da jeg også var begyndt at mangle den ;)
Kør access ibm og vælg styring af tastatur og pegeudstyr, vælg knyt taster til funktioner og så kan du selv definere dine taster
Avatar billede gorke Nybegynder
12. juni 2004 - 20:54 #7
Jeg siger mange tak - det var en stor hjælp!