Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
11. juni 2004 - 14:28 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kalenderen i Outlook har flyttet alle aftaler en time frem!

Kalenderen i Outlook har flyttet alle aftaler en time frem! Det er noget lort. Jeg var inde og finde noget med noget sommertidspjat der vidst ikke var slået til men alligevel slået til og noget underligt fis. Men det jeg vil høre er om der er en funktion hvor jeg f.eks kan sige "flyt alle aftaler 1 time tilbage" eller noget lignende.
Det der sommertidspjat er indstillet helt korrekt nu men aftalerne er 1 time senere end de skulle være.
Avatar billede roth Nybegynder
14. juni 2004 - 09:37 #1
Kører du med en engelsk udgave af windows? Jeg havde nemlig samme problem, alle aftaler var forskudt en time.
Pil ved dine regional settings i kontrolpanelet (danish/denmark) samt tidszonen i Date and Time (den skal være GMT +1 og have flueben i Automatically adjust clock for dayligt saving changes, men den har du jo nok fundet).
Sidste mulighed er i Outlook, hvor du under Indstillinger - Kalenderindstillinger - Tidszone også kan sætte tidszonen og automatisk sommertidsskift. Jeg tror den benytter de indstillinger Windows er sat til, men man ved aldrig :)
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
16. juni 2004 - 13:38 #2
Nej dansk udgave. og nemlig det der med adjust daylight settings. Der er bare det ved det at når den står rigtig er det hele forskudt en time. Og jeg har pillet ved både dem i outlook og dem i windows.
Avatar billede bennyn Nybegynder
16. juni 2004 - 13:39 #3
er med på en lytter, har nemlig samme problem i outlook xp
Avatar billede puller Nybegynder
18. juni 2004 - 14:27 #4
Syncroniserer du med nogle telefoner eller pda'er?
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
26. juni 2004 - 10:57 #5
Puller - Ja det gør jeg. Det havde jeg sgu da helt glemt at skrive på. En hvad hedder den MIO et eller andet PDA. Og den ER indstillet rigtigt. Og aftalerne har det rigtige klokkeslet derpå.
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
04. februar 2005 - 17:59 #6
nå fuck det så