Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
11. juni 2004 - 14:25 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Overflytning af ordbog fra Word 95 til Office XP!

Overflytning af ordbog fra Word 95 til Office XP???
Kan det lade sig gøre? Hvordan?
Avatar billede hcma Novice
11. juni 2004 - 15:20 #1
klippet fra Word2000 hjælp:
Tilføje en eksisterende brugerordbog
Dialogboksen Brugerordbøger indeholder en liste med de tilgængelige brugerordbøger. I Microsoft Windows 95 eller 98 er brugerordbøgerne som standard gemt enten i mappen C:\Windows-mappe\Programmer\Microsoft\Proof eller i mappen C:\Windows-mappe\Profiler\Brugernavn\Programmer\Microsoft\Proof. I Microsoft Windows NT 4.0 gemmes brugerordbøgerne som standard i mappen C:\Windows-mappe\Profiler\Brugernavn. Hvis du vil bruge en brugerordbog, der er gemt et andet sted, skal du tilføje den på listen over ordbøger i boksen Brugerordbøger.
Klik på Indstillinger i menuen Funktioner, og klik derefter på fanen Stave- og grammatikkontrol.
Klik på Brugerordbøger.
Klik på Tilføj, hvis den ønskede brugerordbog ikke findes i boksen Brugerordbøger.
Skriv navnet på den brugerordbog, du vil tilføje, i boksen Filnavn, og klik derefter på OK.
Du skal aktivere brugerordbogen, før du kan udføre stavekontrol med den. Kontroller, at afkrydsningsfeltet ud for den pågældende ordbogs navn er markeret i dialogboksen Brugerordbøger.
Hvis du vil føje ord til brugerordbogen, kan du gøre det samtidigt med, at du kører stavekontrol. Du kan også tilføje, redigere eller slette ord direkte i filen til brugerordbogen.
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
12. juni 2004 - 09:13 #2
Smid et svar så giver jeg dig point når jeg får kigget på det. Bliver nok om et par uger.
Avatar billede hcma Novice
12. juni 2004 - 09:33 #3
svar
Avatar billede eldred_jonas Nybegynder
01. juli 2004 - 21:55 #4
Yes det virker