Avatar billede larz Nybegynder
11. juni 2004 - 12:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

angående Zyxel Zywall 1

Har et spørgsmål er der indbygget en rigtig firewall i denne router?

http://www.zyxel.com/product/model.php?indexcate=1021974741&indexFlagvalue=1021873683

grunden til at jeg spørg er at der er en der påstår at det ikke er en rigtig firewall der er indbygget i den, nogen der kan be- eller afkræfte den påstand
Avatar billede ellegaarddk Nybegynder
11. juni 2004 - 12:40 #1
Det må man vist sige ja til - ellers er jeg lidt på den da jeg har solgt adskillige under den påstand...

Men det kommer vel an på definitioner. Kig på den danske side, hvis du har svært ved at overskue begreberne.
Avatar billede larz Nybegynder
11. juni 2004 - 13:02 #3
ellegaarddk>> ja jeg mente nemlig også det var en rigtig firewall
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 17:59 #4
det er en fin firewall, hvis nogen tror det er en switch så :)

husk nu at læse manualen