Avatar billede masis Nybegynder
11. juni 2004 - 11:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Er det vigtigt at jeg lukker mit spørgsmål?

Hej!

Er det vigtigt at jeg lukker mit spørgsmål selvom jeg har ikke afsat nogen point?
F.eks. hvis jeg stiller et spørgsmål her http://www.eksperten.dk/spm/Eksperten/Generelt/

På forhånd tak!
Avatar billede hcma Novice
11. juni 2004 - 12:14 #1
for god ordens skyld er det bedst hvis spørgsmålene lukkes.
Man er jo så fri for at checke gang på gang om der noget man kan hjælpe med.
Avatar billede masis Nybegynder
11. juni 2004 - 12:20 #2
Grunden til jeg spøger er at:
(john_stigers) kommer hele tiden med dette kommentar:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=drjkdv&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

Kan du ikke lige lukke de åbne spørgsmål???
Avatar billede masis Nybegynder
11. juni 2004 - 12:23 #3
Avatar billede ird Praktikant
11. juni 2004 - 12:25 #4
Dine links viser ikke meget :-)

Han gør det i en god mening tro mig. Folk bliver hurtigt trætte af at hjælpe folk der ikke afslutter sine spørgsmål. Det er ikke så meget point lyst, men mere at bruge en time på at suppotere en bruger - og så ser man ikke mere til ham. Os der hjælper meget/lidt herinde lære meget af god feedback. Så ved man til en anden gang hvad man skal gå igang med, hvis der kommer en ligende fejl :-)

Håber du kan følge mig

Ha en super weekend begge to --- husl EM starter imorgen!!!!!! JUHUUUUU :D

//Ird
Avatar billede hcma Novice
11. juni 2004 - 12:39 #5
masis >> du har jo kunne dette samt et mere åbent, så det er nok ikke møntet på dig, da du har været flink til at få dem lukket.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
11. juni 2004 - 14:11 #6
Avatar billede norbert Nybegynder
11. juni 2004 - 16:02 #7
Du skal bare selv lægge et svar og så acceptere det - så står det som lukket :-)
Det kan du jo så også gøre her :-)
Norbert :-)
Avatar billede masis Nybegynder
11. juni 2004 - 16:23 #8
Hej alle sammen!

Jeg siger 1000 tak for deres hjælp og indsats!
Jeg har nu forstået at jeg skal lukke de åbne spørgsmål så folk bliver ikke træt af mig.

Have en rigtig god weekend.

masis