Avatar billede rtoustrup Nybegynder
11. juni 2004 - 00:08 Der er 9 kommentarer

SMS Gateway, sender fre eget nummer ?

Kan jeg få en SMS gateway, der står derhjemme, med et seperat SIM kort, til at få det til at se som om jeg sender fra mit eget nummer ?
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
11. juni 2004 - 08:50 #1
Du kan ikke angive anden afsender med en SIM-kort løsning. Det kan mig bekendt kun gøres med en gateway løsning direkte til operatøren.
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2004 - 10:07 #2
http://www.aspsms.com/ - ikke en "rigtig" gateway men et komponent du kan benytte til ASP og så få det til at se ud som om du sender fra dit eget nummer
Avatar billede rtoustrup Nybegynder
11. juni 2004 - 12:09 #3
Keysersoze har du noget erfaring med dem eller ?. Fordi jeg synes deres side virker lidt uoverskuelig. Kan ikke rigtigt finde frem til det jeg skal bruge.
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2004 - 12:14 #4
ja - bruger dem selv. Der skal downloades et komponent - og så skal man oprette en profil og derinde fra købe x antal sms'er før det kommer i gang
Avatar billede rtoustrup Nybegynder
11. juni 2004 - 12:19 #5
Smid lige din mail herinde, har lige lidt flere spørgsmål om systemet.
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2004 - 13:39 #6
du skal være velkommen til at få min mail - men jeg kan og vil ikke kun bruges som videnskbank så jeg vil/kan ikke svare på alt, og husk at alle oplysninger skal være tilgængelige på E
Avatar billede keysersoze Guru
11. juni 2004 - 13:39 #7
... og så glemte jeg selvfølgelig min mail

kim@soze.dk

som også vil kunne ses på mit minisite
Avatar billede AnyFellow Mester
11. juni 2004 - 13:42 #8
Ved ikke om det er relevant, men har du evt. webhotel hos Wannafind har de også en sms-gateway-løsning der kan bruges:
http://www.wannafind.dk/produkter/smsgateway.asp
Avatar billede keysersoze Guru
30. juli 2004 - 12:56 #9
lukketid?