Avatar billede muhanad Nybegynder
10. juni 2004 - 21:50 Der er 5 kommentarer

Medion 17 flade skærm ryste bare ved starten??

jeg har et problempå min nyt flade skærm 17 fra aldi den ryster lidt når jeg starter windows xp, jeg mener jo den periode fra starten til den giver besked velkomen.
så er den defekt eller skal jeg prøver med anden driver men jo den kører fantastisk under windows xp og jeg har prøvet at tilslutte mange pc'er og den giver det samme rystelse kan jeg få hjælp hos jer.
jeg har medion pc connect 8080 XL med 9800 radeon samt 1 GB DDR saamt 160 MB HD
på forhånden tak
Avatar billede xozzi Nybegynder
10. juni 2004 - 21:52 #1
køb ÁLDRIG hardware ved en ikke-professionel shop!! DONT DO IT!!!..
Avatar billede xozzi Nybegynder
10. juni 2004 - 21:53 #2
men ja.. den er nok allerede i stykker, som så meget andet fra aldi :=
Avatar billede muhanad Nybegynder
10. juni 2004 - 22:04 #3
kan jeg få svar tak mener du skal jeg ring til medion kunde service
mvh
muhanad
Avatar billede lede Nybegynder
11. juni 2004 - 01:32 #4
Jeg ville prøve at klage, men inden ville jeg prøve at køre VGA opløsning (640 X 480) da det er opstarts opløsningen, og er det opløsningen der er problemet, ved du hvad du skal sige når du klager til Aldi.
Den bør kunne klare 640 X 480, så klag.
Avatar billede tac Nybegynder
09. juni 2005 - 15:32 #5
jeg har også selv en 17 flad skærm fra aldi, og den ryster også i starten, men tro ikke på den er i stykker, for den køre fint når jeg spiller med den. jeg tro bare lige den skal indstille sig når den starter... der er ikke noget galt med ting fra aldi, har selv købt de pcer der, og de har kørt uden problemer