Avatar billede thorjak Nybegynder
10. juni 2004 - 21:46 Der er 5 kommentarer

Streaming fra tvkort på en computer til en anden

Hvordan gør jeg dette. har læst til side 14 i dette emne og nu gad jeg ikke mere, og fandt ikke nogen løsning
mit tv kort er et pinacle, ved ikke hvad det hedder(kunne ikke finde kassen)
mit problem er at windowa media encoder, kun laver sort input og output, og der er kun lyd.
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2004 - 12:55 #1
This guide will explain the basic steps to stream live TV over the internet or your local network using Windows Media Encoder (wmv video).

http://www.videohelp.com/forum/viewtopic.php?t=225049
Avatar billede thorjak Nybegynder
11. juni 2004 - 13:32 #2
Den hjælper ikke da der ikke kommer noget billede ind, men masser af lyd. men har prøvet andre programmer hvor der gør
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2004 - 13:35 #3
Har du prøvet i en lavere opløsning ?
Avatar billede thorjak Nybegynder
11. juni 2004 - 14:09 #4
sorry det virkede havde ikke tænkt på at rette fra ntsc, til pal... mange tak nu virker det
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2004 - 15:12 #5
så er det vel lukketid ????? :-)