Avatar billede ncp Nybegynder
10. juni 2004 - 18:34 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Bliv skribent på Gamersplace.dk

Gamersplace.dk søger lige nu en til to skribenter til at skrive nyheder og anmeldelser. Du skal have gode skriveevner og naturligvis kunne lide at spille computerspil. Gamersplace.dk dække p.t. PC, Playstation 2, X-box og GameCube og levere nyheder, anmeldelser og artikler om disse platforme. Vi har aftaler med udgivere og disse levere spil, som vores skribenter anmelder. Som skribent får du naturligvis lov til at beholde spillet når du har anmeldt det.

Hvis det skulle have fanget din opmærksomhed, så tag og skriv en ansøgning til os om dig, og så vil vi kontakte dig hurtigst muligt igen - Det kan jo være, at det bliver dig der skal give stjerner til dit yndlingsspil?!

mvh.
  Gamersplace.dk - http://www.gamersplace.dk/
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. juni 2004 - 01:06 #1
Hej ncp. Det lyder ganske spændende. Har du en speciel mail adresse du ønsker vi skal benytte ?
Avatar billede webcreator Nybegynder
11. juni 2004 - 01:21 #2
Jeg tillod mig at benytte adressen til jeres redaktion :)
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
11. juni 2004 - 19:08 #3
Det lyder spænende, den er jeg frisk på. Send en mail til mig på jessie@mail.danbbs.dk

Vil gerne høre lidt mere om hvad i har tænkt jer. Er der nogen lån eller få man kun spillet man har anmeldt ?
Avatar billede spetsnaz Nybegynder
11. juni 2004 - 19:12 #4
hehe lån = løn :)
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
13. juni 2004 - 14:11 #5
har sendt en ansøgning :]
Avatar billede rpgnerd Nybegynder
16. juni 2004 - 22:33 #6
Send en mail til mig Hardfire2002@bluemail.dk eller rpgnerd@ofir.dk... Jeg er meget fanget af det der skribent halløj. Mine skrive egenskaber er fine nok (fik 13 i projekt i folkeskolen) og jeg skal i 10. klasse her i starten af august... Men jeg er inde i det med computer og vild med spil.

SÅ VÆLG MIG :D
Avatar billede di3h4rd Nybegynder
17. juli 2004 - 01:04 #7
har bestået engelsk b-niv & tysk b-niv med 8 i snit, og mine dansk egenskaber er udmærkede. :)

har desuden gamet siden wolfenstein,quake1,2,3 etc. mest FPS. - så jeg er klar på at anmelde doom3 for jer ! :)

gnu@gmx.net hvis det var noget
Avatar billede ncp Nybegynder
19. marts 2005 - 11:17 #8
luk