Avatar billede mora Nybegynder
10. juni 2004 - 16:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet over 3510GPRS

Jeg har fået min 3510 koblet til min computer via et USB kabel (COM4).

Kan jeg, og hvordan, få internet på computeren vha telefonens GPRS eller alternativt vha alm opkald ?
Avatar billede win-x.dk Nybegynder
06. september 2004 - 01:26 #1
Hej ja det kan du,, men du skal ha en Abnoment til normal Analog Internet Fx 56K forbindelese,.  jeg vil så sige dig at det Går meget Lang somt ,, og koster meget., jeg er sikker på at det kun er TDC der kan lave det .... det hedder Netplus..  Håber det hjalp..
Avatar billede mora Nybegynder
08. september 2004 - 13:07 #2
okay, fandt ud af at der ikke er modem i 3510, så købte et d211 istedet.
Avatar billede mora Nybegynder
22. oktober 2004 - 05:37 #3
^^